2022 hampir melabuhkan tirai

Next year will be final year of my 20's. bila nak masuk 3 series ni, mula la kena compare lagi2 bila cousin aku soon will be a dad and lagi sorang dah jadi tunang orang. soalan 'cupumas' dah banyak aku dapat lately ni. bila nak kawin? dah ada boyfriend ke belum?

soalan paling aku takut nak jawab sebab kenangan my love life before this sangat pahit untuk ditelan. sampai aku tak bercerita dalam blog ni. ya... aku dah ready untuk terima orang baru, tapi orang tak nak aku.. nak buat macam mana? hahaha

dulu ada la dengar orang kata 'eh orang ni suka kau' tapi that orang tak confess, aku ni dah la jenis susah nak suka orang tapi bila aku dah Cuba.. jangan main2. aku sayang betul2. tapi tulah.. xada yang nak approach haha. maybe aku dah ditakdirkan untuk single? pasrah je la. kalau ada jodoh, ada.. kalau tak ada.. hidup la sorang2. kau bukan tak mampu nak tanggung diri sendiri kan.


kena fikir ayat je la tiap kali disoal 😂

0 comments:

Post a Comment

zuraizlita. Powered by Blogger.