SELAMAT TINGGAL LENDU

puuurrrrrrrrrffffffffffffffffffffffffffffffffffffff... uhuk.... ingatkan blog ni tak wujud lagi dah. muahaha. Tamat sudah sem yang penuh gelak ketawa dan air mata.. kenapa? sem ni penuh dengan ke'stressan' di dalam kelas. mana taknya, assignment berlambak, jadi bahan experiment, mini project, test sekaligus dalam masa sehari.. tapi biasalah, belajar kan??  keputusan nanti tak tahulah macam mana. takpe lah, aku dah berusaha sedaya upaya, sekarang ni time berdoa dan tawakal.. dan... sem 3 ni adalah sem terakhir aku bergelak ketawa bersama roomate2 kesayangan, lepas ni aku dan classmate akan berpindah ke kampus jasin...


sedondon tak??? ini namanya tudung se'rumit'.. empat2 wajib ada warna tudung ni. kalau ada event kolej apa-apa, kami akan pakai tudung ni... bila tengok gambar ni, ingat masa kaki aku sakit. darlina sanggup jadi tukang urut bidan terjun, sanggup lupakan kepenatan dia demi nak urut aku. Fazira pulak, terlalu care. selalu tanya aku dah makan ubat or belum. Ika pulak langsung tak bagi aku buat kerja sampai aku cakap "ika... aku ni sakit kaki, bukan mengandung"... hahhaa... roommates, i'm gonna miss you.. :(

dalam bilik 1206, kami ada bela satu binatang, nak tahu ape? meh tengok bawah...
tada!!! teka apa ni? inilah obor-obor.... jebat mari... hahahhaa. nasi bujang terbaik. kenapa terjadinya panggilan obor-obor pada telur ini? sebabnya, bila aku bosan, aku selalu lembutkan tangan dan hayunkan sambil cakap "ika!!! obor.....obor..." hehehe.  Rindunya dekat korang... agaknya siapa lah yang sanggup layan sikap manja,mengada,gedik,pemarah,gila,tak betul, sewel, budak-budak, kuat bercerita dan kuat bebel aku ye... to all my roommates, terima kasih banyak-banyak. hampir setahun setengah korang sabar dengan telatah aku, layan kerenah aku... sanggup tak balik revision week sebab nak temankan aku, sanggup jaga sakit pening aku, sanggup dengar luahan aku, jadi tisu untuk setiap air mata aku... aku hargai sangat sangat... TPH 1206 tetap dihati... kaurang dihatiku selamanya.

darlina, jaga diri, jangan nak gaduh je kerja. jangan biarkan anda dibuli oleh fazira dan ika jugak... hehe
fazira.. pas ni, dapat roomate baru, bagi tahu dia awal2 yang ko takut gelap tau. Lepas ni kalau kau takut lagi, kau paksa je darlina or ika temankan kau tidur.
ika... jangan nak tengok running man je... hehehe. study. jgn malas! lepas ni bagitahu mt2 kat suka menari. boleh temankan darlina ngan fazira jadi white worrior.

korang... t da ada roomate baru, jangan buli dia macam mana korang dah plan awal2. sian dia..
akhir sekali... thanks tok semuanya. halalkan semuanya ye... korang roommates terbaik. aku sayang korang sangat-sangat.

p/s : kepada classmate, sorry sangat2, aku bukan tak nak hang-out ngan korang or nak jauhkan diri dari korang, aku tengah nak kumpul sebanyak mana kenangan yang aku boleh kumpul dengan roommates. hope tak ada yang kecik hati ye...

*jangan tanya kenapa aku punye blog mcm orang tengah angau ye. tak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia...

0 comments:

Post a Comment

zuraizlita. Powered by Blogger.