FAMILY DAY @ SERAI D'LANJUT 2.0

After 6 years, ni la family day pertama kami dan tempat yang sama. kenapa tempat yang sama? sebab kami selesa disini. kenapa 6 tahun? sebab nak wujudkan perasaan rindu dengan family.. lagi lama, lagi tebal lah perasaan rindu tu. nak bercerita.. macam panjang sangat tapi tak apa, saya ringkaskan. apa guna belaja buat ringkasan karangan dulu kalau tak apply kan ye dak? hehe.
kecoh serai d'lanjut ni dengan kehadiran kami, ye la mana tidaknye, hampir 80 orang berkumpul bagi menjayakan family day kali ni. lot of fun, lot of love... seronok sangat family day kali ni. mana tidaknya, 6 tahun menunggu, yang tak lahir dah lahir, yang tak kawin lagi dah kawin siap ada anak dah pun, yang pergi untuk selama-lamanya pun ada. bila berkumpul dengan insan-insan ni, hilang semua stress, air mata dan sebagainya. kami ada games, aktiviti air dan dinner. rasa macam cepat je masa berlalu, ye lah, mana nak puas jumpa pakcik,makcik,cousins 3 hari je. (aku nak bergosip dengan anis cousin a.k.a best friend aku pun tak sempat)... selalu jumpe kalau ada cuti sekolah dengan time raya. bila happy2 macam ni, 3 hari rasa macam baru 3 jam... berat hati semalam nak berpisah dengan dioaorang. papepun aku sayang sangat dekat mereka2 ni. ye lah... tanpa mereka, siapalah aku. mereka ni hidup aku, senyuman aku.. bahagia aku... sayang diaorang ketat-ketat... nanti raya jumpa lagi je.

0 comments:

Post a Comment

zuraizlita. Powered by Blogger.