oh my subject!!!

belum mula kelas, belum start belajar, aku dah mula stress.. mana tak nya, belum belajar, kami sudah diberikan mini projek. gila kentang. tapi ini lah hakikatnya. susah nak percaya tapi ianya bukan dusta.. ceeeehhh wah ayat..... oh my otak yang kreatif, tolong lah kembali. I am begging to you. I need you back! jangan pergi jauh-jauh. aku tak pernah rasa blank macam ni sebab tak ada idea. mana hilangnya kau yang dulu ek? Zura yang dikenali sebagai antara manusia yang kreatif satu ketika dahulu. mana perginya kau? mungkin telahpun ditelan oleh subjek calculus.... mungkin... hua!!!!!

subjek java pulak.... errrrrrrr... madam dah bagi penerangan adalah aku faham sikit-sikit tapi, aku tak dapat nak imagine apa-apa. aku tak tahu output apa akan jadi.. kenapa dengan aku ni. mana semangat aku? mana sikap ingin tahu aku? mana semua pergi???? dah tak sayang kat aku lagi ke?

nak kata aku tersilap langkah sebab amik cs walaupun tak minat, ini dikatakan takdir. Allah knew the best. Zura jadi lah orang yang bersyukur. ramai orang nak sambung study tapi tak dapat.. Takkan kau nak korbankan apa yang kau dah usahakan untuk further study ni sebab kau rasa takut and tak yakin??


- try to looking forward and never regret.. Allah is always here for me... zura cayokkk!!!!

0 comments:

Post a Comment

zuraizlita. Powered by Blogger.